ONCE UPON A TIME IN THE LAND OF LOVE…

Een liefdesverhaaltje voor het slapengaan: door Jane Jones van ditgeheelterzijde.be

Er zijn verhalen die beginnen met ‘Er was eens…’ en eindigen met ‘..en ze leefden nog lang en gelukkig’. Er zijn andere verhalen die beginnen met ‘Er was eens..’ en eindigen met veel tranen en ‘..tot nooit meer.’. Er zijn liefdes die eeuwig blijven duren en liefdes die dat niet doen. Er zijn  éénnachtsliefdes – of beter gezegd éénnachtslusten (hormonaal gedreven) , hopeloze liefdes, passionele liefdes, eerste liefdes, ik-kan-niet-zonder-u-en-ik-kan-niet-met-u-liefdes (nog maar af te wachten welk van de twee uiteindelijk de bovenhand haalt), hartverscheurende liefdes, vakantieliefdes, liefdes die blijven hangen, liefdes die we liefst zo snel mogelijk vergeten, de ik-steek-een-mes-in-uw-hart-en-draai-het-nog-eens-10-keer-rond liefdes (the worst), ik-kan-wel-zonder-u-maar-ik-wil-niet liefdes, de foute liefdes (zo hebben we er allemaal wel eentje rondlopen) en hopelijk ook de juiste.

Geef een reactie

