Tours deel 1

Vrienden, het moment is gekomen! Ik ben nu officieel studente aan een Franse universiteit! Hier in Tours slaap/eet/was/werk ik in een klein kamertje (bwa 16m²) op het 5de verdiep met zicht op de achterbuurten van Tours… Alles is hier nog een rommeltje (zie: foto) maar daar komt snel verandering in! Vandaag wordt het opruimen, winkelen en slapen (hectische week achter de rug)… Wie mij gezelschap wil houden mag me toevoegen op skype of een persoonlijk bezoekje brengen! Ik probeer mn blog up-to-date te houden dus blijf me volgen 😉

Liefs Janne

Mijn kamertje heel vroeg in de morgen, Jacob vers uit bed ^^

One thought on “Tours deel 1

Geef een reactie

