Herfstdipje in Tours

Oké, oké… Ik had het enkele weken geleden over de herfst en hoe mooi de kleuren dan zijn… Maar eerlijk is eerlijk, de herfst is toch niet alles. De dagen worden korter, het wordt kouder en het schoolwerk stapelt zich op. En de mensen gaan er ook niet minder Frans door praten. Ik heb last van een herfstdip, een serieuze herfstdip. Een remedie proberend te vinden, ging ik op zoek in boekjes en op het internet. En ik voel me al wat beter. Ik ben daarnet met een lekker warme dons, een dosis chocola en de laatste Shrek in bed gekropen, ik heb een douche gepakt en ik onderneem (hé, mijn blog is een heuse onderneming!). En het lukt! Ik voel me al iets beter. Mijn werk is er niet door verminderd, maar ik zie weer een begin en dat is al iets! Dus… voor diegenen die ook eventjes zin hebben om hun kopje te laten vangen: zing mee en lees deze tips en hopelijk voel je je strax al wat beter…

 

Geef een reactie

