You? Me? Bachelorproef?

De zoektocht naar een mogelijk onderwerp voor mijn bachelorproef gaat verder. Al enkele dagen tracht ik de persoon te vinden die zichzelf zo gelukkig mag prijzen in het middelpunt van de belangstelling te staan voor maar liefst 10 à 15 minuten in een spetterende reportage van mijn hand. Enkelen zagen deze kans niet (snik), maar geen probleem, ik zoek verder. En hoe verder ik zoek hoe beter de ideeën worden. Ik hoop op dit moment op het ja-woord van een Liers bedrijf d’andt dat patronen maakt voor grote modehuizen. Oh aanhoor mijn smeekbeden! Dit is ook een oproep naar mijn blogbezoekers: ken je iemand die iets met mode te maken heeft en die het wel zou zien zitten om als een echte beroemdheid enkele dagen gevolgd te worden door een camera, stuur me dan een mailtje!

Geef een reactie

