Some scottish whiskey? Yes please ^^

Oh jee, een dikke week zullen er geen posts van me te vinden zijn. Ik ga namelijk het monster van Loch Ness ontdekken. Mijn mama, papa en zus vergezellen mij op een roadtrip door de low- en highlands. Muziek van Casey Dienel, de nieuwe flow en mijn nieuwste borduursel zullen me in de wagen entertainen en amuseren. Duim voor me dat de boot deze nacht niet zinkt (net vanavond de Titanic op televisie, is het toeval? Ik dacht het niet!)!

Weetje: ik ben afgestudeerd!! Woopie! Ik heb nu een bachelor in de journalistiek! Neem mij aan!!

Geef een reactie

