Bespaar me de spaarlampen op het toilet

Milieubewust als ik ben, pleitte ik voor een spaarlamp op het toilet! Schitterend idee… Mijn papa draait plichtbewust het lampje in het daarvoor bestemde gaatje. Het gevolg van deze ik-maak-de-wereld-beter-en-het-liefst-vandaag-nog-actie is een 10-secondelange duisternis alvorens het licht aanknippert in het kleinste kamertje van het huis. In die 10 seconden kan veel gebeuren. Niet alleen kan een monsterlijke spin mijn poepegaatje attaqueren, de dringende plas kan zomaar heel erg mannelijk naast de pot worden gemikt (of eigenlijk door een gebrek aan mikken). Een spaarlamp in de wc is dus geen strak plan. Het milieu verbeteren hou ik dus voor alle andere kamers van het huis…

Geef een reactie

