Ben je boos? Maak iets waar je al je sieraden kunt aanhangen…

In mijn overvloedige vrije tijd ga ik op zoek naar creatieve bezighoudingen (volgens sommigen niet eens een woord) die ook nog eens een meerwaarde betekenen voor mijn omgeving. Zo maakte ik al een prachtig (mits fantasierijke verbeelding) geborduurd kussen. Nu waren mijn sieraden aan de beurt. Zus en mama klaagden been bij stuk wanneer ze mijn kettingen kwamen lenen (ik wist trouwens niet dat bij een menslievende dienst geklaagd mocht worden) dat ze allemaal verstrengeld in mijn boudoir zaten… Daar vond mijn creatieve geest iets op! Zie hier het resultaat:

U hebt nodig: kippengaas, punaises en een tangetje. Enjoy!

Geef een reactie

