Naainaainaai

Soms is het best leuk om ziek te zijn. Deze keer heb ik het naaivirus te pakken. Geef me een leuk stofje, een project en je vindt me uren en/of zelfs dagen lang achter de naaimachine. Deze zomer had ik de eerste symptomen: mijn mama hielp me waar nodig en al snel had ik een kussen gestikt met daarop een kleurige pauwenveer geborduurd. Trots pronkt mijn eerste stuk op mijn bed. Het nieuwe schooljaar is aangebroken en nu heb ik mijn intrek genomen in een kleine maar heel gezellige kamer.  Klein want ik raak er mijn badkamerspulletjes niet kwijt in een kastje/rekje/hoekje… Een leeg stuk muur had ik wel, dus ging ik op zoek naar een soort stoffen opbergzak waar ik het nodige kwijt kon. Mijn zoektocht leverde niet veel op: te duur of te lelijk. Wat vrije tijd en creativiteit zorgde voor de oplossing! Heel trots presenteer ik u een zelf gestikte en geborduurde  badkamer-opberg-muur-hang-zak:

Geef een reactie

