Hold on

Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik nog gepost heb, maar eerlijk is eerlijk: mijn inspiratie is zoek… Verder zijn er nogal wat dingen gebeurt in mijn leven die van het bloggen geen prioriteit hebben gemaakt :/ Maar ik doe mijn best en deze quote van Marilyn Monroe heeft al het eerst duwtje in de rug gegeven:

Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don’t, then who will? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life’s a beautiful thing and there’s so much to smile about.” 
― Marilyn Monroe

Geef een reactie

