La chanson qui rend heureux

Je hebt zo van die mensen die heel actief op zoek gaan naar muziek waar ze van houden. Ik ben niet zo iemand, met gevolg dat ik vaak héél lang naar dezelfde muziek luister… Gelukkig heb ik mijn goeie Vriend die mijn beperkte muzikale speurneus het duwtje in de rug geeft en me linkjes stuurt met leuke deuntjes waarvan hij weet dat het waarschijnlijk wel mijn ding zal zijn. Gisteren kreeg ik dit prachtige ‘Chinese Translation” van M. Ward (wederhelft van Zoeey Deschanel in She and Him). Enjoy (al was het van het clipje alleen al)!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cUfIKX5ReKQ

Nog meer leuke muziek? La chanson qui rend heureux

Geef een reactie

