Goed van doen

Zelf probeer ik wat zuinig te leven en van de natuur te (be)houden. Jammer genoeg lukt me dat niet altijd (mijn beste excuus hiervoor: ik ben student en heb geen geld om in de biowinkel te shoppen). Toen ik vorige week trouw de Flair las, stootte ik op een artikel over www.goedvandoen.be, een leuke webwinkel  die enkel eerlijke en ecologische spullen verkoopt. Toen was ik nog in het verre Turkey, maar nu ik een week gehad heb om te acclimatiseren neem ik het initiatief en koop twee heel eerlijke slipjes. Hopelijk ziet mijn kont de eerlijkheid ervan in…

Stiekem wil ik ook nog heel graag dit boek, maar daar wacht ik nog wat mee tot ik wat meer met naaien bezig ben en wat minder met school.

Geef een reactie

