Renée – Extending Playground

Gisterenavond ben ik met vriendin L. naar een optreden in de 4ad in Diksmuide geweest. Eerlijk gezegd ben ik normaal gezien geen grote fan van optredens (schiet me dood!): ik hou niet van het lange rechtstaan, weet mezelf geen houding te geven, kan geen enkel liedje meebrullen en krijg het op mijn heupen (letterlijk en figuurlijk) van het getrek en geduw in mijn buurt. Maar deze keer was anders want de uiterst prachtige Renée bracht er de liedjes uit haar debuut-cd ‘Extending Playground’. Vooral het liedje ‘Tik a Tak’ wist mijn hartje te bekoren, maar ook ‘Dum Dum Dum’ die momenteel in de Afrekening  van Studio Brussel staat deed mij smelten. Dus geef ze een schitterend applaus: Renée!

Nog enkele sfeerbeelden van het optreden van het ook wel heel erg goeie maar toch net niet even goeie Isbells:

Geef een reactie

