Bad hair…year

Ik loop zo wat ambetant rond… Mijn haar doet niet meer wat ik wil en leidt zijn eigen leven. Daarom besloot ik deze week heel erg resoluut (maar stiekem vooral met een klein hartje) dat het weer tijd wordt voor een nieuw kapsel. Nu heb ik een lange scheve pony, en opgesneden lokken tot net over mijn schouders. Allemaal heel gewoontjes. Ik wil liever niets té speciaal, daar heb ik het hoofd niet voor, maar deze bobjes vind ik wel iets hebben. Nu blijft de vraag: hoe kort? Achteraan toch wat korte? Messy of chique? What do you think?

Jammer dat je er de kop niet bijkrijgt :/

Volg Filles de la Nuit nu ook op facebook

Geef een reactie

