Paradijs

In mijn ik-moet-eigenlijk-studeren-maar-bloggen-vind-ik-stiekem-veel-leuker-mood wil ik jullie graag kennis laten maken met de blog van Kaylah: The Dainty Squid. Hoewel ik haar blauwe haar ietsiepietsie over the top vind, zijn haar links überfun! Daarom pik ik er de beste uit en serveer ze hier op een plateautje voor jullie:

Funny signs‘, verkrijgbaar via Etsy

Mijn tante zegt altijd: “Dozen heb je nooit genoeg”. En hoewel deze wel erg leuk is, vind ik het toch wat te duur (92€ via Etsy).

One thought on “Paradijs

Geef een reactie

