Bamboo

Ik heb hem al een eindje, maar is nu pas postklaar. Ik heb het over mijn fancy ‘bamboo tablet’ of misschien wat verstaanbaarder: een muispen of penmuis of zoals je het zelf noemt. Je kunt ermee dus gemakkelijk op de pc creatief gaan wezen. Het is echter veel zoekwerk om hem gewoon te worden en ik vond het best moeilijk experimenteren met verschillende programmaatjes. Vandaag heb ik mijn eerste resultaat af die op iets trekt: een pimpampoentje 🙂 Dat komt ervan als je met je liefje op straat gaat zitten kijken naar al wat voorbijkomt, dus ook de insecten. Héél erg trots op het resultaat ben ik nog niet, maar het mag er al wezen…

Geef een reactie

