Hiep Hiep!

Met washi tape kan je hele fijne dingen doen! Daarom staat het al een hele tijd op mijn verlanglijst! Jammer genoeg laat mijn speurneus (en agenda) me de laatste tijd wat in de steek en vond ik geen Belgische webshops waar je het hebbeding kan aanschaffen. Ik ga het niet in het buitenland aankopen, want dan worden de verzendkosten belachelijk voor iets dat amper 8€ kost…

Bron: Atypical Type A

Bron: BlogHer

Bron: Minifanfan Eng

Nu is er goed nieuws! Ik heb er toch ééntje gevonden: Kidsdinge.be. Love it! Hoewel het eigenlijk vooral voor kindertjes en mamaatjes zijn, vind ik er ook wel mijn ding, namelijk WASHI TAPE! Dus straks effi bestellen en hopelijk volgende week mijn cursussen wat opleuken!

3 thoughts on “Hiep Hiep!

  1. ooh zo tof zo’n Washi Tape! Kheb al vaak zo’n satijnlintjes gezien met patroontjes op wat ik wel tof vond. Die lintjes ergens opkleven geeft wel niet zo’n mooi resultaat aangezien er dan meestal van die lijmvlekken en luchtbellen opkomen:s Handig om te weten dat er ook tape met toffe patroontjes bestaat:)

Geef een reactie

