Meisjes die bloemen dragen, mag je kussen zonder vragen

Meer en meer zie ik opnieuw gedroogde bloemen opduiken. In mijn herinneringen is dat iets van de lagere school waardoor we mama’s telefoonboeken (jaja, want gsm’s bestonden nog niet) kapot maakten. Maar nu lijken ze best cool! Dus: mijn eerste orchidee zit in mijn agenda te drogen… Misschien niet ideaal, maar het zal wel moeten lukken.

More and more I see pressed flowers emerge. In my memories that’s something of the elementary school so we ruined my mom’s phone book (yes, because cell phones didn’t exist yet). But today they seem pretty cool! So now you can find my first orchid in my agenda to dry… Maybe not ideal, but I hope it will work out anyway.

Bron: whollykao; daintysquid & aleksandra

Wil je altijd up-to-date blijven van wat gebeurt op Filles de la Nuit (en zelfs nog meer), volg me dan op Facebook door op de banner te klikken of hier!

Geef een reactie

