DIY: Craft &Creativity

Craft & Creativity is de leukste DIY-blog die ik in tijden gezien heb! Creatievelinge van dienst is de Zweedse Helena die volledige tutorials met prachtige foto’s post.  Je kan haar ook volgen op facebook want ik verzeker je het: inspiratie troef! Hieronder vind je enkele foto’s die je op de blog kan vinden met telkens de link naar de bijhorende post zodat je, als je in een ik-wil-eens-iets-lekker-zelf-maken-mood bent, zelf wat dingen kunt uitproberen. Enjoy en twijfel niet om me het resultaat door te sturen :).

Craft & Creativity is the nicest DIY-blog I’ve seen in a long time! Swedish Helena posts complete tutorials with beautiful pictures. You can also follow her on facebook because I assure you: you’ll find inspiration! Below are some pictures you can find on the blog and a link to the corresponding post so, if you’re in a I-want-to-create-something-myself-mood, you can try some things out. Enjoy and do not hesitate to send me the result :).

Shrink Plastic Portraits

Cute animal felties

Origami butterflies

One thought on “DIY: Craft &Creativity

Geef een reactie

