Mooi op maandag: ICHI

Oké, ik begin mezelf ervan te verdenken een shopverslaving te hebben. Toegeven zou stap één zijn… Dus draait ‘mee-helpen-winkelen-met-vriendinnen-maar-zeker-zelf-niets-kopen’ altijd uit op minstens één nieuwe aanwinst. En zaterdag was ik wel heel erg blij, niet enkel met mijn nieuwe jurkje, maar ook omdat het van een merk is waar ik blijkbaar helemaal gek van ben: ICHI. Foto’s selecteren voor deze post vond ik aaaardsmoeilijk (omdat er zoveel moois was), maar is me toch gelukt…

Okay, I think I have a shop addiction. Admitting would be step one … So going to ‘help-a-friend-shopping-but-surely-don’t-buy-anything-for-myself’, doesn’t work for me because I always buy at least one thing. And Saturday I was very pleased, not only with my new dress, but also because it is a brand that I apparently love: ICHI. It was hard to select photos for this post (because they were all so beautiful), but I did it anyway…

Met dank aan vriendin A. die me ICHI aanraadde omdat het volgens haar echt iets voor mij is.

3 thoughts on “Mooi op maandag: ICHI

Geef een reactie

