PinPinPin: La Femme

Vorige week had ik het nog over mijn shopverslaving (die ik trouwens nog steeds niet echt onder controle heb), deze week wil ik het over een andere verslaving hebben: Pinterest. Zelfs als ik geen tijd heb, dringend naar de les moet, eten staat aan te branden… kan ik het niet laten om even de pins van andere addicts te checken. Hoe werkt Pinterest? Je kan het zien als één groot prikbord die je kan delen met je followers. Door andere borden te volgen en daar pins van te repinnen, maak je zelf een creatief allegaartje van foto’s en inspiratie. En aangezien ik al zoveel met jullie deel, kan dit er ook wel nog bij! Voor deze eerste PinPinPin-post wil ik graag enkele foto’s van mijn ‘La Femme’-bord delen. Eén blik en het wordt al snel duidelijk wat me dezer dagen stijlgewijs bezig houdt.

Last week I already  talked about my shopaddiction (which I actually still can’t control), this week I want to talk about another addiction: Pinterest. Even if I don’t have the time, I really have to go to class, food is getting burned… I can not resist to take a look at the pins of the other addicts. How does Pinterest work? You can see it as a big pin-up board that you share with your followers. By following other boards and repin their pictures you can make your own creative jumble of pictures and inspiration. And since I have already shared so much with you guys, I’ll share this one as well! For this first PinPinPin-postI would like to share some pictures of my ‘La Femme’-board. One look and it soon becomes clear what I love these days style-wise.

Zo hou ik enorm van roze: zalm-, oud- en fuschiaroze zijn mijn favorieten!

I love pink: salmon-, old- and fuschiapink are my favorites!

Van zodra het wat kouder begint worden, heb ik de neiging mij in te duffelen.

As soon as it gets colder, I just want my coat.

En via Pinterest is het ook heel gemakkelijk om nieuwe blogs te vinden. Deze onverstaanbare, maar o-zo-prachtige blogster stal met haar stijl mijn hartje.

Pinterest is also very handy to find new blogs. These unintelligible, but oh-so-wonderful blogger stole my heart with her style.

Links vind je trouwens simpel terug door tweemaal op de pin te klikken op mijn Pinterest.

You can find the links to the pages simply by clicking the pin twice on my Pinterest.

Geef een reactie

