Inspiration: Creature Comforts

Ik volg de blog van Ez, Creature Comforts, nu al een tijdje. Je vindt er fijne kleurenpaletten, illustraties en mooie verhalen. Maar vandaag viel mijn oog op wel een heel leuk idee: Audrey, the sweet little fox. Ze heeft een uitmuntend stijlgevoel! Ez stopte haar in een schattig top van Top Shop en een rok van Zara. Het idee om aan de hand van een illustratie (dierlijk of niet) kleding te showen, vind ik erg leuk en ik denk dat ik het snel eens ga uitproberen…

I follow the blog of Ez, Creature Comforts, for a while now. You’ll find nice colorpalettes, illustrations and beautiful stories. But today I noticed a very ingenious idea: Audrey, the sweet little fox. She has an excellent sense of style! Ez dresses her in a cute top from Top Shop and a skirt from Zara. The idea of ​​using an illustration (animal or not) to show clothes, I really like and I think I’m going to try it soon …

Geef een reactie

